Pages

Saturday 15 December 2012

Pendapat Personal Aku Tentang Perlawanan Tempoh Hari


Assalamualaikum ,  kita lupakan saja nama Lee Min Hu apa yang bakal aku cakap kat sini mengenai keseluruhan perlawanan antara Malaysia dan Thailand sewaktu separuh akhir 2 kelmarin.  Secara jujurnya aku cakap cara pengadilan sewaktu Harimau Malaya bermain sememangnya tidak adil.

Boleh dikatakan Siam mengganas di tengah padang tapi apakan kesalahan dipandang sebelah mata je.  Ish sedih betul aku tengok kat Skuad negara kita.  Sampai skang aku still tak puas hati dan rasa terkilan.  

Layanan buruk  ,  dapat padang latihan yang teruk ,  pengadilan teruk apa ni semua?

herm sabar jela.  Aku terkilan sangat sebab skuad kita dibuat macam apa je.  Jika aku la ,  aku tengah bertarung dalam perlawanan seni bela diri contohnya.  Perkara yang dilarang buat oleh pihak lawan dibuat ke atas kita tetapi reff duduk diam sahaja.  Kan sakit badan kita dan juga rasa tidak puas hati dalam diri kita.

Sudah tentu jika orang yang jenis tak boleh sabar akan bangkit dan bersuara.  Lepas tu Juri cakap ,  Nah amik kau!!  Kau disingkirkan??  apa?  tak terkedu macam tu?? hahahahhaa

aku mampu ketawa je melihatkan situasi macam ni.  Entahla korang ,  aku rasa 

Hari ini hari diaorang ,  Esok lusa Hari Malaysia pula.

Tak tahu nak cakap apa ,  perkara dah jadi.  

Cuma ,  

Satu je , 

aku harap tak jadi lagi lepas ni epilog yang sama macam ini ,  seriusly jika berlaku lagi.

Aku tak tahu nak cakap apa ,  hanya pandangan mata tajam sahaja yang aku mampu berikan.

Tapi secara keseluruhan tentang match itu satu je aku nak cakap , 

kesian orang kita macam ditindas kat tengah padang tu.  Itu je.

Sekian ,  Assalamualaikum.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share This