Pages

Saturday 4 August 2012

Rugi Kalau Tinggal Sahur : D


Assalamualaikum , 

Haha , amacam korang semua? lama aku tak updated entry kat blog ni hehe . . . bukan apa semalam merupakan hari yang bersejarah sebab pertama kali dalam hidup aku , aku tak bersahur.  Well , memang rasa letih sikit dan tengahari tu tertido dek kerana keletihan.

Tapi tanggapan aku selama ini mengatakan tak bersahur akan letih dan lesu sepanjang hari tidak sama sekali.  Aku rasa energetik macam biasa je.  Takda apa yang nak dirisaukan je cuma time berbuka aku ambil air manis lebih nak cover balik gula dalam badan yang hilang serta karbohidrat yang "lose".

Tapi seelok-eloknya kenalah bersahur kan , kalau sahur kan dapat pahala : D .  

Okey la itu sahaja dari aku dan bebelan aku hari ini , jom baca hadis dibawah tentang bersahur

Sabda Nabi s.a.w :


“Bersahurlah, sesungguhnya pada sahur itu ada keberkatan”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share This